Auckland

I söndags gick jag upp tidigt för att hoppa på ett plan till Auckland, det var dags att ge sig av för surfkursen som började på måndagen.

Efter att ha flugit i ca 1h 20min så landade jag i Auckland och tog bussen in till Auckland city där jag mötte Sofia (hakahaka.blogg.se). Vi bestämde oss för att åka upp i Skytower.



Efter att ha varit i skytower och ätit lunch gick vi runt lite i Auckland som påminner lite om San Francisco. Vi gick bl.a. till en park som låg vid något känt klocktorn.

Vid fyra tiden tog vi tåget till henderson där Sofia bor eftersom det var hennes matdag och vi behövde laga mat, det blev raggmunkar till middag och äppelpaj till efterrätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0