blogginlagg fran skolan igen

Tankte bara medela att imorgon borjar mockexam week (en vecka daman ovar sig pa att gora dom stora proven). Darfor kommer jag inte vara i skolan sa mycket, for om man inte har prov ska man egentligen inte vara har under mockexam week. men forhoppningsvis kan ni vanta nagra dagar pa en ny nyhets bomb. :)
Som jag har berattat innan ar man i olika hus har och dom tavlar mot varandra. tyvarr missade jag den stora tavlingen i borjan av aret men jag har forsokt aktivera mig i dom andra. Just nu ar det lip sync som galler. Man gor en dans till en mix av latar och det blir en historia och sa ar det folk som mimar. Det later fanigt, jag vet, men det ar faktiskt ratt kul och speciellt att fa dansa igen. I mitt hus, Ngata, har vi dessutom nagra riktigt duktiga dansare och ljus tekniker sa var grej kommer bli awesome!
Har ocksa kommit pa att jag har skrivit lite om form time som ar lite som mentors tid. Men idag kom jag pa att i vissa amerikanska filer, typ high school musical, sitter dom i klassrummen ibland med en larare och gor ingenting. Det ar form time!
Bara en lite note pa vad som hander har i skolan.
Ha det bra! hors forhoppningsvis snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0