Onsdag och torsdag

I onsdags redde det äntligen ut sig med exams och allt. Jag gör dom. Så nu måste jag börja plugga eftersom jag har missat halva kursen av två kurser,hehe.

 

I torsdags efterskolan hjälpte jag till på conductive ed som är delen av skolan för elever med funktionshinder. Jag och Noelia hjälpte till där idag och kommer göra det varje torsdag efter skolan. Det var väldigt lärorikt. Svårt att beskriva upplevelsen men den var bra, alla var snälla och intresserade. :)

 

Torsdagen avslutades med en super mysig skype med fina Elin!


Kommentarer
Postat av: Elin

det var übermysigt att få ha den lilla pratstunden med dig :)

2012-08-10 @ 13:49:14
URL: http://resebloggalaelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0