En vecka kvar!!!!

Idag är det en vecka kvar tills jag åker :S det känns jätte konstigt med massa blandade känslor :P

Men iallafall, idag fick jag vääärldens överraskning i skolan :) . På svenska lektionen såg jag att alla i klassen hade med sig något att dricka och jag blev lite fundersam. Så när lektionen ska börja ställer sig en tjej i min klass sig upp och säger något i stil med: Nu ska ju karin lämna oss snart så några i klassen har bakat och vi hade tänkt att ha ett litet avskeds fika.
Fattar ni chocken jag fick!!!! jag hade verkligen inte förväntat mig någonting och så kommer flera i klassen fram med typ 5 olika kaksorter och min lärare springer ner till Cafeterian och köper dricka till mig och två andra av mina lärare kommer in i klassrummet!
Jag blev verkligen rörd :) såå gulligt av dom!

Så det var allt jag hade att säga, imorgon är det sista skoldagen och sedan blir det packning och inhandling av det sista. Så det kanske blir något mer inlägg innan jag åker, om inte så hörs vi när jag har kommit till Nya Zeeland!!!!

Kommentarer
Postat av: Ylva

Lycka till Karin och ha ett fantastiskt år! Och kom ihåg - strunta i mamma och pappa när du behöver "snacka" av dig, ta det med Isabelle eller andra utbytiskompisar istället (och behöver mamma och pappa snacka av sig så hänvisa dem till oss;))

Kram Ylva

2012-02-15 @ 19:49:16
Postat av: sara

Åhh, jag längtar!!! När får jag åka?? Skickar du din adress eller ger du mig den i morgon? Guuud vad kul för dig!!har Sofia en blogg?

2012-02-19 @ 23:51:20
URL: http://sarainjapan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0