PLACERING!

Den här veckan har det varit fullt upp. I tisdag fick jag äntligen min placering :D och efter det har det varit mailande med värdfamiljen mm.
Jag ska bo i en liten by som heter Akaroa, den ligger 75km söder om christchurch och alltså på sydön. Familjen jag ska bo i består av en mamma och en pappa och 6 barn, 3 döttrar och 3 söner. Den äldsta är född -88 och den yngsta -04 så det blir både småsyskon och storasyskon :) . Efterssom de är några lite äldre barn bor inte alla hemma, bara 4 barn. Familjen i övrigt verkar vara en aktiv familj som tycker om att hitta på saker tillsammans.
Just det, de har en hund, en katt och några får också :D . Sammanfattningsvis tror jag att det här kommer att bli en super bra år :D


Akaroa och Christchurch


Akaroa

Om ni vill läsa mer om Akaroa: http://www.akaroa.com/fpnew/fastpage/fpengine.php/templateid/204

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0