Världens sötaste <3

Jag har världens gulligaste lillebror!
Efterssom jag inte kan ta med min Iphone till Nya Zeeland efterssom den är låst fick min lillebror den i julklapp. Han har sedan ett år tillbaka haft sin ipod toutch och när han fick Iphonen funderade han på att sälja sin ipod. Men gör han det? NEJ! Han kom precis ner till mitt rum och frågar om jag vill ha den efterssom han har min gamla iphone nu och inte behöver den ^^
SÅ ville bara säga det Olof du är VÄRLDENS SÖTASTE LILLEBROR!!! (av flera anledningar)

Kommentarer
Postat av: sara

Du får skicka ett mail till mig så jag kan få din e-mail så jag kan skicka en kul bild till dig!! sen har jag en blogg men den är under uppbyggnad så du får ha tålamod.

Gullig lillebror <3

2012-01-13 @ 12:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0