Queens birthday

I helgen hade vi langhelg pga Queens birthday. Det ar egentligen inte hennes riktiga fodelsedag, men sa lange jag far en extra ledig dag fran skolan sa ar jag nojd :)
Helgen Spenderades med Paul och Pip (vardforaldrar) ute i deras semester hus i robinson's bay tillsammans med vardmoster och vardmorbror. Det var en valdigt relaxed helg
I Sondags sa bestamde vi oss for att aka ut med deras motorbat. Men vi kom inte sa langt forrens vi sag nagra morka mal och Paul sa att vi maste tillbaka fort for att det snart skulle bli storm. Jag tankte att stormen skulle komma om 15min, men nej, har gar det fort. Vi han precis komma tillbaka och fa upp baten innan stormen kom, det tog 5 min.
Det var nag det mest handelserika som hande. Annars kollade vi pa film, spelade spel, bakade, badade bubbelpol och tog det lungt.
Stormen kommer!


Dagen efter stormen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0