Senaste Dagarna

Saaa, har inte skrivit pa ett tag, har varit saa trott. Men en del har hant.
I Fredags sa gav Paul mig en dator som jag kan anvanda nu nar min egen inte ar i funktion. I fredags var det skola igen ocksa, men vi borjade inte forens i slutet av andra perioden och eftersom min andra eriod var en haltimme sa gick jag iskolan itid for form class bara for att upptacka att det inte var form time eller interval sa jag borjade inte forrens nar tredje erioden borjade. Forvirrande.
Jag gick ocksa nastan vilse nar jag skulle til skolan men jag sag tillslut nagra cashmere elever som jag kunde folja efter. Ibland ar det bra med skoluniformer.

Gardagen, lordag, spenderades i riccarton mall, kopa flygbiljetter till Wellington och missa buss hallpatsen. Pa kvallen hade mina vardforaldrar vuxenmiddag med nagra vanner sa vi tjejer kollade pa film pa overvaningen. 

Idag har jag bakat pizza med Paul som vi ska ta med till chater meeting:et ikvall. Jag har ocksa pratat ut om allt mojligt. Och fatt reda pa att Frankie, vardsystern som ar en familjekompis, ska flytta tillbaka hem till Dunedin.

Nu sitter jag och lyssnar pa lite bra musik som storasyster har skickat mig :)
Ha det skont i sommar sverige   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0