Helgen

I fredags efter skolan var jag hos doktorn eftersom jag gjorde illa ryggen när vi åkte ut med vattenskotern. Doktorn sa att det inte var någon fara men att det kunde göra ont i ca en vecka och skrev ut smärtstillande :P.

Lördagen inleddes med SKYPE MED FAMILJEN! Det var kul att se alla igen men och prata med dom även om Anna inte sa så mycket utan grät mest. Jag grät förstås också men kunde ändå berätta lite om hur allt var och sånt. Sen smsade jag några andra AFS studenter i Chch om att hitta på något. Ett tag såg det ut som om vi skulle träffas på stranden, men det blev inte av eftersom min värdfamilj inte kom hem ifrån kyrkan förens vid halv 3 och då skulle dom till en annan strand. Så jag följde med dom till stranden. Där var det väldigt sandigt och blåsigt. På stranden träffade vi några ungdommar från kyrkan som är snälla så jag träffade i alla fall lite människor den dagen.

På söndagen var det städning av huset i Chch som gällde, jag fick städa badrummet.  Sen låg jag ute i solen ett tag vilket var ubermysigt. Vid 3 tiden hoppade sedan jag och Catherine in i bilen och åkte till Christchurch bowling hall för att träffa lite AFSare och bowla. Det var jätte kul att träffa alla igen och bowlingen var också skoj.


Bowlinghallarna här i NZ ser likadana ut som i Sverige


Dålig bild men det här är i alla fall min värdsyster Catherine


Eden och Annie är blivande utbytesstudenter, Eden ska till Finland och Annie ska till SVERIGE


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad kul att de skall åka till Norden. Ni kankse kan ses när du kommer hem?

Puss Mamma

2012-03-19 @ 12:25:27
Postat av: Ulf

Hej Karin



Va kul det va att tala med dig på Skype, tänka att det funkade. Ja anna var lite tyst, men mamma hade ju desto flera frågor. Vi killar var mer eftertänksamma :-). Ha det så bra, jag mejlar dig. Kram Pappa

2012-03-19 @ 16:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0