Helg med ny familj

Forsta helgen med min nya vardfamilj spenderades med vattenskooter akande ,jag kan nu kora vattenskooter, film tittande och bubbelbad. Vi fick besok av en av mina vardostrar och hennes man och at pa resaurang i Akaroa. Vi kopte aven fudge i Akaroa och jag maste halla med resen av sydon. Akaroa har varldens basta fudge. Hela helgen var super mega bra och varje morgon at jag frukost i Pyjamas igen (Jag lamnade inte rummet i gamla familjen i pyjamas). Jag kande hur jag blev mer och mer mig sjalv igen och jag ar saaa mycket gladare nu an tidigare.
Aven om det var en jobbig tid i den gamla vardfamiljen sa angrar jag inte den tiden. Jag larde mig mycket om mig sjalv och fick se ett annat satt att leva pa. Jag ar dock glad over att jag fatt flytta nu :D
Min nya vardfamilj bestar av:
Vardpappa Paul
Vardmamma Pip (Filipa)
Vardsyster 1 Em/Emy (Emely)
Vardsyster 2 Becky (Rebecka)
Och typ vardsyster Frankie (Francis) hon ar en familje kompis som bor hos dom.
Familjen har aven tva jatte snalla hudar, Josh/Joshi och Rick/Ricki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0