orientering

Hemma fran en laang skoldag, Dagen bojade med graphics da vi laste lite papper och gjorde mindmap over hur vara presentationer skulle se ut, sen var det tourism dar jag fortsatte jobba med "the johnson family"( vi planerar en 3dagars resa for en tre barns familj), efter det var det form class, 15min utav ingenting, interval/rast da jag forsokte fa tag pa en person for att fa 40h famine booklet. efter det engelska da vi fortsatte kolla pa king lear, lunch, haltimme da jag fick tag pa personen (ska skriva ett separat inlagg om vad 40 hour famine ar). Slutligen var det dags for outdoor ed. Vi hoppade in i minibussar och akte till viktoria park for orientering. Det var kul och enkelt och det kandes skont att antligen gora nagot jag verkligen kan :)
Nu ar det dags for skype med varldens basta syster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0