Utan å, ä, ö

Sa sen jag bloggade sist har det hant jattemycket. I torsdags for 1 vecka och 2 dagar sedan fick jag veta att jag skulle flytta. Sedan jag kom till NZ och min vardfamilj kandes det inte bra, och det blev bara varre. Dom var inte elaka mot mig, men placeringen i Akaroa som ar en valdigt isolerad by i en otroligt isolerad familj var ingen bra kombination. Sa i mitten av april berattade jag for min support coordinator om hur det inte fungerade, hur jag inte trivdes mm. Problemet med att flytta mig var att jag garna ville stanna i chch eftersom jag trivs har och pga jordbavningen ar det svart att hitta vardfamiljer i chch. Men I torsdags forra veckan ringde Carolyn (president chapter) och berattade att jag skulle flytta till min support/ liason family. Jag blev sa otroligt glad och redan dagen efter, fredag, flyttade jag. Jag blev upphamtad en timme efter att skolan slutat och akte till robinsons bay dar min nya vardfamilj har ett sommar hus. Det enda svara med att lamna Akaroa var att saga hejda till lunch ganget. Jag hade inte riktigt insett hur glad jag var over att jag fatt lara kanna dom. Jag gav dom ett spel om sverige och som tack fick jag tre uno-kort. Det kan verka fanigt, men for oss kandes det valdigt fint med tanke pa att vi spelade uno pa lunchrasten i nastan en manad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0