Sista graphics lektionen

skrivet fredag 2/11
Idag var sista graphics lektionen :( det var också deadline för våra externals och för mig inleddes inte slutspörten så bra då jag upptäckte att jag glömt mitt USB med ALLT på! Men det löste sig, en lätt stressad Karin började springa hem och klättra två meter höga staket samtidigt som hon sms:ade sin underbara värdmamma om vad som pågick. Pip körde till skolan med mitt USB minne och allt var rätt i världen igen :)
(Är det bara jag eller har jag blivit mer dramatisk av att bo här i denna familj?)
Jag lyckades slutligen bli klar med mitt arbete i tid även om det tog, två perioder, intervall och halva lunchrasten non stop.
 
 
Efter skolan bar jag och Ellen oss av till savemart som är en second hand affär, det var rätt underhållande, det fanns mycket knasiga saker men också en hel del fina :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0