Lördag 29/9 – Första lovdagen

Jag gick upp hyfsat tidigt för att vara lov och åkte till the bach med Pip och Paul. Vi gjorde lite trädgårdsarbete, åt lunch i Akaroa och tydligen åkte min gamla värdfamilj förbi vår bach och Paul försökte bjuda in dom men dom körde bara vidare, phju!

 

Väl hemma i chch var det packning inför syd ö resan som gällde. Sen åkte jag och Paul och hämtade upp Sofia som sov över hos mig den natten inför syd ö resan.  Jag upptäckte på hemvägen hur konstig min svenska var när jag skulle svara Sofia och avsluta med ”Det känns så konstigt att prata svenska” Men istället blev det ” Det pratar konstigt så svenska”. Förstår inte riktigt vad som hände där men det resulterade iallafalla i mycket skratt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0