....

Jag kunde inte sova på natten till den 3/1 men lyckades få några timmars sömn iallafall tills jag behövde gå upp klockan 5. Det var svårt att säga hejdå på flygplatsen jag grät och sa hejdå till familjen samt till carolyn och steve. Men sen bar det av hem mot Sverige. Resan gick bra och jag hade sällskap med Jacob från Sverige hela vägen, med Islänningarna nästan hela vägen och med Mamma, Pappa och syskonen till Sidney. Jag såg på många filmer och sov 6 timmar totalt. När jag tillslut landade i Sverige var jag helt slut och möttes av en lika trött familj och en hyffsat pigg kompis!
 
 
Så nu har jag varit hemma några månader och jag ber om ursäkt att det tog så här lång tid för mig att skriva klart. Att komma in i mitt Svenska liv igen har gått bra även om jag ibland blir väldigt emotionell. 
Mitt år i Nya Zeeland var helt fantastiskt, jag lärde mig så mycket om livet, mig själv och andra människor och vill bara säga TACK! tack till alla som hjälpte till att göra mitt år så bra och tack till alla som har följt min blogg under året! Hoppas att den har varit intressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0