hejdå igen

På torsdagen var det dags för familjen att ge sig av på din sydö resa. På morgonen följde jag med dom och handla mat och det var som att handla med en grupp barn. Alla frågade frågor om mat och märken. Lite förvirrande och komiskt samtidigt! Men sedan blev det svårt när vi sa hejdå igen. Mamma började gråta och ville inte lämna mig så då var det bara att vara stark och hålla tillbaka tårarna vilket inte är det lättaste ibland. jag försökte säga till familjen att vi ses ju om några veckor igen, men det hjälpte inte det var ändå svårt att säga hejdå.
När vi iallafall hade skillts åt fick jag bråttom  då jag skulle infinna mig på south intermediate för att prata med barnen om hur det varit att vara utbytesstudent. Jag blev lite sen men det var ok.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0