Skola

Igår var första dagen i skolan och det var....annorlunda. Skoldagen är uppdelad i 6 perioder med 5min mellan varje period och en längre rast efter 2 perioder. Så min dag började med matte de två första perioderna. Det var väldigt annorlunda från hemma eftersom vi här endast är 3 elever i matteklassen plus läraren. Eftersom matte kursen heter statistics så var det alltså statistik vi höll på med och vi skulle beskriva hur en kurva såg ut och vad det kunde bero på. Sen hade vi en lite längre rast på ca 15min och sedan var det dags för photo, i den klassen var vi två elever.Sen skulle jag ha spanska men eftersom dom inte hade fått in mig i någon klass än fick jag sitta och läsa en engelska bok som ska vara färdigläst på måndag. Sen var det lunch och efter det  2perioder hospitality, men eftersom läraren inte var där blev det istället ca 1h 30min av att inte göra någonting. Det var en ganska seg första dag men det blir nog bättre. 
Idag är jag inte i skolan eftersom jag i söndags vaknade med ont i halsen som sedan har blivit värre och igår upptäckte jag att jag hade feber. Idag har jag ingen röst längre så vi får se om jag går till skolan imorgon.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0