Snart dags

Har nästan packat klart nu, det är precis så att jag klarar viktgränsen :). Nyss åkte Elin (en av mina äldsta vänner) hem efter att ha varit här och sagt "hejdå" en sista gång. Jag fick en jättegullig skiva av henne med klipp från när vi var små. Den är nu nerpackad.
Annars händer inte så mycket. Ska fixa lite med dom sista papprerna, ta lite kopior och sånt. Just det, fick nyss värsta nyheten. Sofia har inte fått sitt visum än så hon kan inte åka imorgon :( hon åker istället i helgen eller nästa vecka. Tycker verkligen synd om henne :( . Men hon vet iallafall att hon kommer ner vilket är skönt :) .  Så nu sitter jag helt enkelt och funderar på om jag har fått med mig allting, hur jag ska komma ihåg att röra på mig varje timme på 23 timmars planet, och hur jag ska fördriva mina fem timmar på heathrow :P .


Kommentarer
Postat av: Ninni

hihihih :D

2012-02-21 @ 20:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0