A&P show

The A&P show är en stor händelse här i canterbury. Det är en stor Farm market som händer en gång varje år. Och fredagen är en public holiday för hela canterbury.  Så jag och Becky gick dit på Onsdagen och spenderade ca 4h där :) . Här kommer lite bilder.
 
Ta det lugnt, jag är inte i skottland men Christchurch är väldigt skotte inspererat (?) ibland
 
Jag och en snow cone, tydligen något jag var tvungen att prova. Det är shaved ice med saft hällt ovanpå. helt ok men ingen höjdare
 
 
Annars har inte så mycket hänt  jag har nu klarat av mina två exams som jag har pluggat till så nu behöver jag bara sign out från skolan innan jag officiellt har gått ur Cashmere High School.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0