Lip sync

Som jag tror att ni vet så har jag varit involverad i lip sync här borta, det är som en historia som man berättar genom musik, mimande och dans och Idag (torsdag) var det äntligen dags för the big performance!
Mitt hus,Ngata, kom tvåa!!!! tydligen brukar vi förlora allting men inte denna gång :) så imorgon blir det pizza lunch för att fira :) (pizza lunch= huset köper pizza åt alla som var involverade och så äter man tillsammans och pratar och har det allmänt mysigt). Nu på kvällen så har jag och Paul köpt biljetter till rugbyn på söndag som han, pip, jag och Sofia (svensk AFS kompis som bor utanför Auckland detta år) ska gå på! Så det är exciting!
Här kommer lite lip sync bilder från facebook.
 
Sheppard's lip sync
Blake's lip sync
Cooper's lip sync
Ngata's lip sync
Rutherford's lipsync




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0