Rock climbing

(skrivet i tisdags)
 
Har nu kommit hem från dagens rock climbing. Idag gjorde vi abseiling vilket var kul men lite läskigt i början då man i princip backar över en kant.
Efter blev jag upphämtad av Paul, Becky, Viv and David. Det var Viv and David som jag bodde hos uppe i Wellington och nu har dom kommit ner till Chch för att hälsa på. Dom ska sova här inatt och imorgon åker dom hem. Så inatt får jag flytta ut ur mitt för en natt.
men en bild säger ju mer än tusen ord så här får ni lite bilder från rock climbingen.
 


Lärarna förbereder abseiling
 

I väntan på ens tur



Abseil one

mer väntan
 
 

på väg till abseil two


Abseiling
 

PS. Vet ni vad som just hande! Nu nar jag satt har i skol biblioteket och laddade upp bilderna kom ett gang ander inflygande i biblioteket och borjade flyga in i vaggar, bokhyllor och fonster! Sa vi fick alla ga bakom dom och schasa ut dom. Haha, Jag fick varldens hjartattack och trodde forst att det var en stor jordbavning! DS.
 
 

Kommentarer
Postat av: Ulf

Hej Karin! Verkar som om du inte vet det svenska ordet för att ta sig nerför ett berg i rep 😊. Det kallas för att fira sig ned. Hoppas ni också fick pröva att klättra uppför 😃.
Här hemma har vi skaffat en ny bil, så nu står det tre bilar på tomten. Den nya är en Volvo som går på gas. Forden skall vi skrota, så när du skall börja övningskörafår du göra det i silverpilen. P&K pappa

2012-09-19 @ 22:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0