Bröllop

Den 6/12 gav hela familjen oss av ner till Timaru till min ena värdmoster och hennes familj eftersom en av mina värdkusiner skulle gifta sig dagen efter. Bröllopet den 7 December var speciellt eftersom det var ett lunch tid bröllop med eftermiddags fika och endast familj var där. Men Paret var otroligt söta och kyrkan var väldigt fin!

Hela familjen uppklädda inför brölloppet
 

Senaste tiden har varit full av att tacklas med känslor och testpacka. Jag vet inte riktigt hur man ska kunna beskriva den här sista tiden förutom som förvirrad. Ena stunden är jag jätte glad och nästa är jag helt utpumpad och vill bara vara ensam på mitt rum. Jag antar att det är en naturlig del av utbytesåret då man känner att man äntligen börjat passa in och då måste åka tillbaka och vakna upp från drömmen för att kunna fortsätta det liv man lämnade. Det med i kombination av allt man måste hinna göra och vill hinna göra innan man åker kanske inte ger ett så förvånnande resultat av en förvirrad känslokarusell.

Hoppas att ni har det bra hemma i kalla Sverige. Ni får veta sista delen av ”Mitt år i Nya Zeeland” när jag kommer hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0