Hamilton dag 4

skrivet för 23/11

Sista dagen i Hamilton!
Jagoch Heidi åkte in till city och spenderade några timmar med att gå runt och
titta samt äta lunch. Men vid två mötte vi alla andra (4 inklusive Steinunn)
AFS studenter i Hamilton eftersom dom skulle iväg på sitt “end of year camp” så
vi sa alla hejdå och snart efter att dom hade åkt tog jag bussen ut till
universitetet i Hamilton för att träffa Heidi’s värdmamma som skulle köra mig
till flygplatsen. Det var ett äventyr. Deras universitet är nämnligen väldigt
förvirrande. men efter ett tag hittade jag rätt och fick sitta och vänta ett
tag innan vi hoppade in i bilden och gav oss av. När vi kom fram fick vi veta
att mitt flyg var försenat pågrund av omvägarna dom har fått ta de senaste
dagarna pga vulkanutbrottet. Så en halvtimme senare än planerat fick vi
tillslut gå ombord på planet och flyga hem till Christchurch.
När jag började komma in över Christchurch var jag faktiskt glad att vara tillbaka
för även om jag hade kul i Hamilton så är det rätt lite att göra där uppe.

 

När jag sedan landat och blev upphämtad av familjen åkte vi allihopa och såg “James Bond: skyfall”. Bra avslut på en semester!


 

Kommentarer
Postat av: Ulf

Karin!
Va kul du verkar ha hela tiden. Räkna inte med att det är lika roligt när du kommer hem :-). Hr går det med Spanskan, Fysiken och Matten? Har du börjat plugga ännu. Snart kommer vi hela familjen och kramar sönder dig. Vi packar och planerar och nu börjar det kännas riktigt verkligt.
Kram Pappa

2012-11-26 @ 11:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0