Klättring

Idag torsdag var det halv dags klättringsprov. Jag klarade det och sen provade jag att klättra med ögonbindel. Jag klarade två av två uppvärmnings väggar (alltså rätt lätta) men OJ vad jag var trött efter! När man klättrar och ser kan man ju planera sitt nästa “move” men när man inte ser ett dugg får man sitta/hänga i någon obekväm och tröttande ställning medans ens säkrare försöker förklara för en hur man ska röra sig.
När jag kom hem fick jag ett tråkigt nyhet... Vår hund Josh måste gå till himlen inom en snar framtid. Han har en “growth” i magen och han är för gammal med för svagt hjärta för operation. Så det var en del gråtande....
Till middag hade vi gäster och till efterrätt så gjorde jag mina ( i Sverige) berömda glassfyllda citroner. Dom var en succé här också! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0