Storm!

Igår var det storm här i christchurch! Det började lite smått med duggregn sen kom stormmoln och sen JÄTTE STORA BLIXTRAR! Jag var först nere på flacken och där såg det inte så farligt ut, men när jag tog bussen upp för vår kulle blev det värre. Det tar ca 3 min för mig att gå från buss stoppet till huset men Em ville inte att jag skulle gå den biten så hon hämtade upp mig i bilen. När vi kom in i huset började det hagla också och regna ännu mer. Iallafall, blixtrarna var enorma, de färgade hela himmelen lila! Jag försökte filma dom men fick bara en liten som ändå var rätt stor. Kan försöka lägga upp den senare. Och juste, några blixtrar slog ner runt omkring oss också, det var liiite läskigt men mest super mega coolt. Verkligen inte som blixtrar hemma. Här kommer några bilder från igår som jag hittade på google:
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0