Christmas!!

Jag vaknade klockan fyra på morgonen, precis som ett barn på Julafton och kunde inte somna om förrens en timme senare, klockan 6 vaknade jag av ett merry christmas sms och sen väckte jag igen klockan 9 av Rick. Då var det dags att gå upp. I min värdfamilj sker paket utdelningen på morgonen så alla satt i pyjamas i vardagsrummet och delade ut sina presenter. 
 Före vi öppnade julklappar
Efter vi öppnat julklappar
Pauls favorit julklapp, en värmare för altanen
Vad jag fick!

Efter det var det brunch och sen fritid. På eftermiddagen åkte vi ut med jetskin och sedan kom några kompisar till Paul och Pip, vi satt och pratade/hade mer fritid och sedan var det dgas för middag, Julskinka (aanorlunda från svensk dock), Kyckling, potatis, gravy, zuccini, sparris och ärtor, det var gott och sedan drog vi "crackers" som låg på bordet, man drog i varsin ände och så flög det ut en liten hatt!
 
Det var min jul det!
 
ps. ursäkta för de sneda bilderna, vet inte vad som har hänt, kunde inte vända dom....ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0