Sista dagarna i Christchurch

Fredag 14/12
Idag åkte jag och Becky till Adrenaline forest, det är som en hinderbana uppe i luften, det var läskigt men kul och det blev bara högre och högre.
 
 
Måndag 17/12
Måndagen tillägnades med att åka till olika malls i chch för att köpa de sista julklapparna jag avslutade i riccarton mall där jag träffade Heidi (från finland) för en fika. Hon och hennes familj reste runt i NZ och var lite kort på besök i chch. Efter ett tag kom Becky också. På kvällen gick sedan jag och Becky och såg the hobbit tillsammans. Den var jätte bra och då märkte jag att jag blivit en riktig kiwi eftersom jag satt och skrattade åt filmens skämt hela tiden. Små meningar bara som jag inte skulle förståt om jag inte åkt till Nya Zeeland. 
 
Tisdag 18/12
Idag hjälpte vi Fran att flytta, vi packade, tejpade lådor och bar ut saker till den stora flyttbilen. Medans vi ackade kom manen i familjen som köpt Frans hus och hjälpte till att packa, only in New Zealand.....
 
Onsdag 19/12
På onsdagen åkte jag till the botanical gardens i chch för att ha picknick med några kompisar från graphics. jag kunde dock inte hitta dom så jag sprang runt i 45 min innan jag hittade dom. Vi hade bestämt en fontäm som vi skulle mötas vid, men jag hade tagit fel på fontän och gått till en annan, och sen hade vi alla gått runt och letat efter varandra, haha, men till slut hittade vi i alla fall varandra vid den rätta fontänen. 
 
några av kompisarna från graphics
Fontänen vi skulle mötas vid
 
 
Pretty pretty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0