De första dagarna

De första dagarna tillbaka i chch var fulla av rätt ointressanta grejer egentligen. Jag testpackade MYCKET, träffade lite kompisar och volunterade. Sen den elfte hände det saker!
Morgonen inleddes med att jag bussade ut till flygplatsen för att säga "hejdå" till Paulina som lämnade Nya Zeeland med sin Pappa efter 8år för att åka tillbaka till Tyskland. Vi var ett gäng kompisar där och sa våra "good bye"s och några grät. Jag var förvånnande nog väldigt cool med det hela eftersom jag vet att jag kommer att få se henne tillbaka i Sverige då hennes Pappa har fått jobb inte så långt ifrån var jag bor.
När dom tillslut gick igenom gaten fick jag skjuts hem av Bobo's mamma och väl hemma gick tiden i slowmotion. Jag åt lunch och sprang upp och ner för trappan och tänkte att "nu, nu måste det vara dags att åka", men så hade bara 15min gått och det var fortfarande en timme kvar.
När det äntligen blev dags hoppade jag (bokstavligen), Pip och Paul in i bilen och begav oss ut till flyplatsen (igen). Vi var där i tid för ett väldigt viltigt plan med besökare från SVERIGE!!!!
Vi väntade, och väntade, och väntade i ca en timme och tillslut hörde jag "KARIIIIIN!!!!!" utropas och mina världens bästa syskon kom springande mot mig och snart efter kom Mamma och Pappa. Det blev ett enda stort kramkalas med tårar och allt.
Paul tog sen med sig Mamma och Pappa för att hämta ut husbilen som dom skulle åka runt NZ med medans jag, Anna, Olof och Pip hoppade in i bilen och åkte hem till cashmere.
Resten av dagen/kvällen spenderades åt uppfräshning av svenskarna och sedan presenter och middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0