Formal

I fredags var det dags för formal. Lämnade skolan runt lunch tiden för att gå hem och göra mig i ordning, efter dusch och nagellack drog jag och Em iväg på en jätte stor makeup sale. Sen tillbaka hem för att fixa hår och make up. När jag var klar var det fotografering och sen kom Paul hem och körde ut Cadillacen. Jag och Becky hoppade in och Vi körde och släppte av becky hos Zoe som behövde hjälp och sedan bar det av vidare mot Lauras pre-drinks. Jag blev avsläppt och Paul åkte tillbaka för att köra Zoe till formal. Sen kom han tillbaka och hämtade upp mig och 5 kompisar och snacka om att dom blev förvånade när dom såg vad vi skulle åka i! Vi blev körda till Formal och Paul åkte och körde ett annat lass. När vi kom in och hade visat våra biljetter och checkat in jackor skakade man hand med rektorn, head of year 13, head of year 12 och två från formal kommittén. Sen gick man genom en svart tunnel med små lampor och stora kort. För att komma ut i underlandet. Det var lite rök och olika ljus och fullt med runda bord med dekorationer. Det var stolpar med flera pilar och en scen med ett band.  Det var helt otroligt! Nästan precis som i en hollywood film. Det går inte ens att förklara hur bra allt var. Det var en fotograf och ett ställe där man kunde ta egna foton och en candybar. Det var också 2 personer som var utklädda till the mad hatter och 2 utklädda till Alice. Under kvällen togs många foton, dansades det och röstades det på formal king and queen, best drassed female and male and cutest couple.  Formal avslutades kl 11 och det hade varit helt amazing!!

Jag och värd föräldrar

bilen

Sophie

Paulina, jag och Joy

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad vacker du är! Vilken upplevelse kvällen verkar varit på alla sätt och vis.
Puss och kram från stolt moder



2012-08-21 @ 09:20:00
Postat av: Ulf

du verkar ha haft fullt upp med att ta hand om dina vänner. Hoppas du hade roligt också (på efterfesten).

2012-08-23 @ 11:15:13
Postat av: Elin

brutalt vacker är du :)

2012-08-27 @ 19:27:57
URL: http://resebloggalaelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0