Fortfarande här

Jag är fortfarande här i chch, det blev ingen snow cave trip den här veckan pga av vädret, det regnar och blåser och är allmänt omysigt så dom har skjutit fram the snow cave trip till okänt datum L.

Igår efter skolan gick jag därför och köpte lite nya strumpor och mötte en från S-block så jag spenderade lite tid tillsammans med henne medans jag väntade på att Pip skulle hämta upp mig. När jag tillslut fick sms av Pip visade det sig att hon hade väntat på mig i en kvart så jag fick lite dåligt samvete, fast egentligen var det ju inte mitt fel att sms:et var försenat.

När jag i alla fall blev upphämtad var Becky och Em där också tillsammans med hundarna som hade varit och klippt sig. Men jag kände knappt igen hundarna. Dom hade haft så mycket knutar och tovor i pälsen att dom nu efter klippningen är nästan nakna så för att dom inte skulle frysa för mycket så fick dom varsin tröja.

 

Så här ser hundarna ut nu:

Rick

Josh

 

Och så här såg dom ut tidigare

Rick

Josh

 

Fattar ni hur förvånad jag var när jag steg in i bilen, jag trodde nästan för en stund att det var någon annans hundar.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0