Inlagg fran skolan

Hej hej, skriver fran skolan idag da jag inte han skriva hemma att posta har.
Igar borjade jag med rock climbing med outdoor education och vi akte till ett klattercentre och klattrade och sakrade i tva timmar. Sa nu kan jag sakra ocksa! Nasta vecka blir det klattring igen och sa smanign om ska vi forsoka fa till klattring utomhus ocksa. Jippie! soooo excited!!!
 
 
 
Tidigare idag hade vi assembly infor formal da var det en polis har och han och rektorn pratade om hur viktig formal (balen) ar, hur dom vill att vi ska ha roligt och hur daligt alkohol och droger ar och att man kunde bli expelled om man smusslade in nagot. Dom berattade ocksa om hur farligt det var att ga nagonstans sjalv. Vilket pepptalk! haha, nej men jag hoppas att formal blir bra och att jag far liiiiite somn i helgen.
 
Idag efter skolan ska jag traffa Annie ocksa, sista gangen innan hon aker till Sverige!

Kommentarer
Postat av: Ella

Hej Karin!

Tack för tipsen! Kul att läsa din blogg!
Nu är vi ganksa nära varandra haha!

Kramar

2012-08-19 @ 14:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0