Lördag

Efter formal var det after party. Vi var inte där så länge eftersom två av mina vänner blev otroligt fulla, de blev intagna i ett speciellt rum och satt och spydde. En kunde inte gå och det slutade med att vi tog henne till sjukhuset. Hon behövde inte magpumpas eller något men vi kände att vi inte ville ta ansvar för vad hon gjorde och hon kunde inte stå eller något. Nya Zeeländare har en hemsk drinking culture.

 

Själva after partyt var i varje fall inte någon direkt hit. Musiken var usel och i princip alla där var antingen fulla, höga eller både och. 

 

Kvällen är ganska suddig eftersom jag var det enda nyktra som kunde ta beslut och jag var därför rätt pressad och hela tiden med vänner som satt och spydde flyter därför ihop. Men när vi hade gjort lite samtal och Sophie hade tagit becka och Joy  med emma’s mamma till sjukhuset blev jag, emma, larry och bobo upphämtad av larry’s pappa. Vi sov över hos larry och drack varm mjölk genom tim tams, mums! Efter att gått och lagt oss vid 5-6 tiden gick vi upp vid 10-11 och vid lunch åkte vi över till Becka’s hus när hon vaknat och hälsade på henne och såg till att hon hade det bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0