End of year camp

På fredagen den 30/11 var jag tvungen att flyga hem från the sounds. Jag flög i ett litet skakigt plan som rymde ca 20pers. Om någon någonsin såg ”flyg 29 saknas” för några år sedan så vet ni storleken på planet.  Jag landade, tog mig hem för att packa om och bli upphämtad för att åka till Glentui där lägret hölls. Det var ett väldigt bra läger. Vi hade dom obligatoriska ”sessions” där vi pratade om att åka hem och vad vi lärt oss under året mm. Det som var så bra var att det inte kändes som något tråkigt möte utan det var mer som en grupp kompisar som satt och pratade. Allt det varvades med kul aktiviteter bl.a. lekar och en vandring i skogen som slutade med att alla promenerade i forsen istället pga. Att det var svår åtkomligt och att vi inte hittade rätt stig.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0