-

Igar larde jag mig hur man hanterar dykarutrustning med outdoor education. Vi dok i en simmbassang med tuber och allt :)
Sen nar man var klar med dykningen kandes det jatte konstigt i lungorna. Nar man har andats in valdigt mycket syre under vattnet och sen kommer upp och far andes normal luft (vi fick prova att andas in tub luften over vattnet ocksa vilket kandes jatte konstigt) kandes det konstigt i lungorna. Lite tomt liksom...
Men det var en rolig lektion och om jag har tur kanske jag kan ta ett dykar certifikat i ar!

Har kommer en bild pa mitt hem har i Christchurch.

Kommentarer
Postat av: Elin

Hejhej, hur gör man egentligen när man ska packa för ETT HELT ÅR?! Kaos asså, måste få svar på hur du lyckas^^ Kram! <3

2012-07-23 @ 11:18:17
URL: http://resebloggalaelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0