Inner Wheel

Hej Allihopa!

Idag är det tisdag här och igår höll jag tal/presentation för inner wheel. Inner wheel är kvinno delen av rotary som är en internationell organisation för yrkesverksamma män och kvinnor och en hel del äldre människor (http://sv.wikipedia.org/wiki/Rotary_International ). Det var lite nervöst eftersom jag inte riktigt visste vad jag skulle säga och eftersom jag aldrig riktigt har tyckt om att hålla presentationer, men det gick bra! Jag visade lite bilder från Sverige, berättade om Sverige och berättade om mina upplevelser här i NZ. Efter fick jag många frågor och efter det kom en hel del fram till mig och tackade och sa att det var väldigt intressant.

Jag fick en present också,  ”pukeko poo”

 

Idag är det packning som gäller för min del för imorgon bär jag mig iväg till Arthur’s pass för en tre dagars snow cave trip med outdoor education.

 

För alla oroliga: Det är egentligen choklad doppade mandlar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0