inga inlagg igar

Nar jag kom hem igar var det fel pa blogg.se igen. Darfor har jag beslutat mig for att skriva inlaggen har i skolan istallet. Tyvarr blir det inga bilder nu, men jag lagger upp dom sa snart jag kan :)
Torsdag:
Blir bara lite kort om i torsdags da ingte sa mycket hande. Min vardmamma hade ett "clothing party" vilket innebar att tva aldre damer kom hem till oss med assesoarer och klader och sen kom nagra av Pip's kompisar. Nar alla var dar borjade provningen, dom provade klader och om det var nagot dom tyckte om fyllde dom i en lapp. Pa lappen fyllde dom aven i om dom ville andra nagot med plagget, man kunde till exempel andra langd, armar, tyg, knappar,fickor, i princip allt! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0