Forsta skolveckan

Forsta skolveckan var full med nya upplevelser, min nya skola ar ungefar lika stor som Danderyds Gymnasium, ca 1700 elever, sa jag var lite nervos for att inte hitta ratt klassrum. Men det gick bra. Jag fick dock byta spanskan eftersom det var en for svar niva och den lagre nivan inte passade in i mitt schema. Sa nu har jag tourism istallet. I torsdags hade jag forsta matte lektionen och vi upptckte att bara 2 av mina 4 mattelektion fanns med pa schemat, men dom andra 2 var under mina haltimmar, sa det laste sig.
I fredags hade jag tourisma for forsta gangen, vi gjorde ingentning eftersom lararen ar i Polen for tillfallet. Jag berattar me nasta vecka vad tourism innebar. Pa kvallen gick jag och mina vardsystrar plus beckys bastakompis pa bio. Vi sag "Dark Shadows", trodde den skulle vara battre an den var, men den var inte dalig. Har lite bilder som jag lagger upp nar jag far min dator fixad.
Det var min vecka i korthet. Ska fosoka bli battre pa att blogga. Men nu vet ni iallafall att jag lever!

Kommentarer
Postat av: Din Sims-kompis

Hej Karin! Vad bra att du mår bra igen! Vi saknar dig, kramkram

2012-05-19 @ 15:35:05
URL: http://litchiochpapaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0