Jag blir galen!!!

GHAAA!!! jag ar sa trott pa att min dator inte fungerar, jag ar sa trott pa att inte kunna komma at mina vanner, jag ar sa trott pa att vara beroende av folk, jag ar sa trott pa att vara irriterad och jag ar sa trott pa att vara ledsen! Jag hade hoppats pa att ha min dator i full funktion nu men tyvarr inte. Vi gjorde dock lite framsteg idag genom att lyckas starta den. Sen vi fyra tiden skulle vi starta om den, nu ar klockan ca 9 och datorn haller fortfarande pa med ostartandet. INGENTING FUNKAR. Det ar sa oerhort frustrerande. ANDRA GANGEN PA ETT HALVAR.
For ovrigt har dagen varit helt okej. Vi slutade tidigt idag, runt lunch, eftersom min skola hade oppet hus i kvall och dom skulle forbereda. Sa jag hade bara tre lektioner idag. Graphics dar jag letade bilder for min presentation om mitt liv i sverige, sen tourism dar jag fortsatte planera en familje resa och sisst engelska dar vi fortsatte kolla pa "king lear" (shakespear).
Nu pa kvallen har jag varit irriterad och bakat kakor eftersom det ar lite som min slags terapi, eller det later mig iallafall tanka pa annat och jag kan ta ut min ilska pa smeten. Haha.
Nagot jag har tankt pa sen jag kom hit ar hur alla kanslor ar mycket starkare. Om jag ar glad sa blir jag oftast alldeles sprallig och jag blir ledsen blir jag gratfardig och om nagot hander blir jag jatte orolig...Jag menar t.ex. det har med min dator, om jag skulle vara hemma skulle jag sjalvklart vara irriterad och orolig, men jag skulle inte behova vara orolig for alla program jag eventuellt kan forlora eller alla bilder och dokument pa samma satt som har. Det ar svart att forklara men som jag sa innan sa blir alla kanslor lite starkare av nagon mysko anledning.....
Jag hoppas pa att snart ha min dator fungerande igen sa att jag kan lagga upp alla bilder jag har och skriva med svanska bokstaver igen. Forhoppningsvis gor jag framsteg imorgon men rad uppskattas.
Ha en bra tisdag alla dar hemma och ursakta for deppigt inlagg
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0