Hamilton dag 1

skrivet för 20/11
Gick upp tidigt för att flyga till Hamilton. Det tog ca 1h 30min och när jag landade blev jag mött av min lilla finska vänn från south island tour, Heidi. Hon, hennes värdmor och jag åkte till Hamilton botaniska trädgårdar som Hamilton är kända för. Där mötte vi upp en annan vänn från touren, Steinunn från Island.
Vi spenderade ett antal timmar där och trädgårdarna var såååååå fina!
 
Jag, Heidi och Steinunn
 
Efter det åkte vi till Heidi’s hus för att sedan ge sig av till hennes värdfamiljs andra hus där dom
har en pool för det var så varmt! Där badade vi och hade i kul till klockan 6
på kvällen innan vi åkte tillbaka till town och lagade middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0