Onsdag 3/10 – Milford Sound – Queenstown

Imorse lämnade vi Milford Sound och åkte vidare i vår underbara buss till Arrowtown där vi åt lunch. En liten jätte gullig gammal mining town utanför Queenstown. Sen bar det av mot Queenstown, Kawarau bridge och…..BUNGBY!!!!

 

Ja, jag hoppade bungy och det var helt underbart. Jag var helt vettskrämd innan men gud vilken härlig känsla när man hoppade.

Arrowtown
 
Jag innan bungy
 
Jag efter bungy
 

På kvällen åt vi Ferg Burgers och killarna utförde sin Haka i mitten av Queenstown.

 


Kommentarer
Postat av: Ulf

Gu va du är modig!!!!! Skulle aldrig våga hoppa själv😊

2012-10-29 @ 07:29:47
Postat av: Elin

ÅH HERREGUD KARIN DU ÄR GALEN

2012-11-02 @ 14:55:12
URL: http://resebloggalaelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0